PRIMUS inter pares

Szkolenie pt. NEUROMARKETING - MÓZG NAJWAŻNIEJSZY KLIENT

Od kilku lat marketerzy, żeby tworzyć lepsze oferty i projektować lepsze rozwiązania marketingowe muszą podążać za najnowszymi trendami w nauce- nauce o mózgu. Od kilku dekad w badaniach rynku wykorzystywano wyższą matematykę, odsuwając na bok psychologię, czy neuropsychologię. Lata 90 XX wieku uważane są za dekadę mózgu, to właśnie na ten czas przypada rozkwit badań nad tym niezwykłym organem. Na szkoleniu przedstawiona zostanie najnowsza wiedza, która jest wynikiem połączenia wiedzy medycznej, psychologicznej i współczesnej technologii. Większość najważniejszych badań rynku ma miejsce w Stanach Zjednoczonych albo w Wielkiej Brytanii, trudniej jest znaleźć badania polskich konsumentów. Stwarza to ogromne możliwości dla firm, które stosując strategie zgodne z zasadami neuromarketingu mogą swoimi produktami podbić rynek. Czy nie o tym marzy każdy prowadzący firmę?

Szkolenie jest kierowane do osób, które chcą:

Cel szkolenia:

Grupa docelowa:

Plan szkolenia:

  1. Badania neuromarketingowe
    • czy ostrzeżenia na paczkach papierosów odstraszają?
    • jaki efekt wnoszą tradycyjne metody badań rynku i grupy fokusowe?
    • Ile nowych produktów wprowadzanych co roku na rynek trafia do kosza?
    • Eksperyment Pepsi Challenge - czy mózgi klientów rzeczywiście wolą Coca-colę?
    • Neuroobrazowanie, a kampanie wyborcze.

  2. Mózg we współczesnym świecie
    • Mózg kobiety, mózg mężczyzny (zarys, różnice neuroanatomiczne),
    • Jakie rzeczy frustrują mózg i jak ich unikać w działaniach marketingowych,
    • Jakie bodźce mózg lubi i jak je wykorzystać w działaniach marketingowych,
    • Jakie są najlepsze sposoby by dotrzeć do pierwotnych części ludzkiego mózgu.

  3. Zmysły na zakupach
    • jak poszczególne zmysły funkcjonują na co dzień?
    • jak funkcjonują zmysły kobiet i mężczyzn,
    • jak wykorzystać właściwości ludzkich zmysłów w działaniach marketingowych,

  4. Jak wiek wpływa na schematy mózgu na zakupach
    • jakie strategie marketingowe sprawdzają się u 60-latków?

  5. Kobiecy mózg na zakupach
    • Jak wykorzystać preferencje kobiecego mózgu?
    • Jakie elementy komunikatu lubi kobiecy mózg,
    • Co kobiecy mózg odrzuca bez zastanowienia,
    • Mózg matki na zakupach.

  6. Jak wykorzystać moc neuronów lustrzanych w działaniach marketingowych?
    • co to są neurony lustrzane i dlaczego odgrywają tak ważną rolę?
    • jak pobudzać neurony lustrzane?

  7. Mózg w sklepie
    • Czego unika mózg podczas zakupów?
    • Dobre praktyki tworzenia środowiska sklepu,
    • Podstawowe schematy mózgu podczas zakupów.

  8. Lokowanie produktu
    • Rola kontekstu w postrzeganiu marki,
    • Dlaczego tylko niektóre lokowane produkty zostają zapamiętane?


Zapraszam

dr Dorota Ackermann-Szulgit